Pozycjonowanie sklepów internetowych

Internet to potężne i stale rozwijające się medium odwiedzane każdego dnia przez tysiące potencjalnych Klientów, którym należy ułatwić dotarcie do Twojego sklepu internetowego. Pozycjonowanie sklepów internetowych różni się od pozycjonowania zwykłych stron firmowych. Dlaczego? Ponieważ nawet małe sklepy posiadają kilkaset, a duże nawet kilkaset tysięcy podstron. Jest to wielki obszar działań, dzięki czemu można pozyskać tysiące nowych odwiedzin!


Niezależnie od tego czy działasz lokalnie czy na obszarze całego kraju, to skuteczne pozycjonowanie strony i odpowiedni dobór fraz sprawią, że to właśnie Twoja strona trafi do wielu internautów zainteresowanych poszukujących tego, co możesz im zaoferować.


LONG TAIL w służbie Twojego sklepu

Chcesz szybko trafić do potencjalnych Klientów? Wykorzystaj metodę long tail!

Long tail to strategia pozycjonowania, która skupia swoją uwagę na internautach wiedzących czego dokładnie szukają. To właśnie oni wpisują w wyszukiwarkę bardzo precyzyjne zapytania. Pozycjonowanie long tail opiera się na promocji dziesiątek, a często nawet setek wielowyrazowych, precyzyjnych fraz, składających się często nawet z kilku słów jednocześnie.


Pozycjonowanie tego typu posiada sporo niezaprzeczalnych zalet. Daje nie tylko dość szybkie i zadowalające efekty, ale przede wszystkim pomaga osiągnąć ruch dobrej jakości na stronie. Osoby, które trafiają na stronę internetową z wyszukiwarki najprawdopodobniej są zainteresowane tematyką strony bądź danym produktem co powoduje, że zostają na niej dłużej. Skutkuje to ponownymi odwiedzinami, oraz dokonanie zakupu.


Long tail to zalecana metoda pozycjonowania, szczególnie istotna dla właścicieli sklepów internetowych i witryn z dużą ilością podstron. Stosowanie wielowyrazowych fraz zmniejsza ryzyko związane ze zmianami algorytmu oraz pozwala szybko uzyskać oraz trwale utrzymać wysoką pozycję strony w wyszukiwarce.

Znaczenie long tail rośnie!

2015
48%
2013
35%
2008
18%